Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till.

Lite lugnare har det blivit med löptikarna.men fortfarande får jag hålla dom åtskilda åt.I går var jag borta nästan hela dagen.var ju på bakluckeloppis Åkte hemifrån halv sju på morgonen för sju öppnades det för oss som sålde. Mycker jobb med allt som skulle plockas upp men hjälp fick jag av Louise som också hade ett bord med saker.Litet minus var det att det var så varmt.Nästan ingen skugga där vi stod men som tur var så kom det lite vindar ibland med lite svalka.Fyra fulla kartonger hade jag med och några större saker.Det blev en och en halv kartong med hem så jag var nöjd att det blev sålt såpass mycket.Skönt att bli av med sånt som bara står och tar plats och som glädjer andra för en liten peng.Många utställare var det för det är mycket populärt.Nu blir det en tur till vårdcentralen i dag och ta prover.för på onsdag blir det en tur till lasarettet.
Lägger ut bilder från igår och bilden på Louise tog jag med mobilen" inte så bra "när Louise smörjer in bena med solkräm.
Kram
Viveka