Antal besökare:

Mitt liv med hundar.

Till slut kom solen och det är skapligt varmt.Men tidigt i morse var det bara tre grader och blommorna stod ute så jag blev orolig att det varit  kallt åt dom.Gick upp tidigt som vanligt och sydde fyra överdrag till bia bäddarna.Morgon trötta hundar har jag och det är så lugnt och skönt. Därför är det min bästa tid att pyssla. Det är så mycket fästingar har jag märkt. Äcklen finns ju på tomten och överallt där jag går med hundarna.Egentligen är det mest värmen och allt grönt som är det bästa på¨våren/sommaren. Alla kryp som vaknar upp vid denna tiden kan man verkligen vara utan.Värst är ju huggormarna särskilt när man har ormfobi som jag har.Jag har inte sett någon än hoppas jag slipper.I morgon blir blir det en tur till stan. Ha en fin eftermiddag Kram