Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till.

Än lyser solen men det ska bli regn i eftermiddag och kanske åska  enligt meterologerna.Som jag berättat tidigare så är jag jätterädd för åska.Höga träd runt om här och när det är riktigt åskväder så smäller det ordentligt i bergen runt om.Tur att ingen av hundarna är rädda så jag försöker hålla mej lugn så dom inte märker att jag är rädd.Jag håller på att bada hundarna och snart är alla klara.
I morgon blir det en tur till Karlstad och handla.B.är ledig så vi kan hjälpas åt för vi veckohandlar så det blir riktigt mycket. I går blev det en promenad med hundarna och på kvällen onsdags promenaden i samhället.Jag följde inte med för jag känner fortfarande av förskylningen jag haft.Men B.tog med sej två hundar så det blev bra ändå.
Kram.
                                           
         
 
        Mitt ben tycker Ozzy.
                   
                                
                                Accepterar men ingen hit tycker Lydia