Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

I dag har solen tittat fram några timmar och ute visar termometern -9 grader. Förmiddagen  har jag fixat till databordet som började bli slitet.Lite slipning och sen målat i vitt som det var tidigare så blev det riktigt snyggt. Tänk vad mycket det gör med ny färg. Tråkigast  är förarbetet och det är så viktigt för att det ska bli bra. Längtar till våren när huset ska målas klart för det hann vi inte hösten som gick. Är ni klara med julklapparna? Några paket har det blivit här men inte klart.. Eftermiddagen kommer att gå till hundarna med borstning och klippa tassarna. Så är det tandborstning med vanliga tandborsten för igår borstade jag med ultra tandborstenoch den använder jag inte varje dag. Här är det lugnt igen från löptikar.Det har varit jobbigt för ibland tycker jag att det är löp som är kraftigare för hanarna har varit helt tokiga. Hoppas verkligen att Saga är dräktig.Tidigt är det än men jag har funderingar på ta ultraljud för då vet man..Tidigast 20 dygn efter parningen kan man se det. 
Idag har jag tänkt på att snart är det nytt år.Jag önskar och tror att 2023 ska bli ett bra år.Kriget i Ukraina är slut, normala elräkningar,bensin och diesel ,räntorna sjunker och lika så maten. Ja drömma kan man ju alltid göra.           Bilder från utst Forshaga
Ozzy & Mason
Bonnie
Happy & Bonnie