Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

Mycket kall morgon vi haft i dag. Men ingen snö har kommit än här och det var ju osäkert om vi skulle åka med i snöovädret som många fått med inställda tåg m.m. Idag ska jag på återbesök med Lydia till vet. Hon är så pigg och äter bra igen och ingen feber.Känns så härligt att allt gått så bra och att vi kan få ha henne många år till. Blev ju så orolig när det visade en stot inflammation.Så är det ju detta med sövningen som jag är så rädd för eftersom jag vet hur det kan sluta.Valpisarna är ena riktiga piggisar äter bra och släpper ut i andra änden så skurtrasan får jobba mycket under en dag. Till helgen kommer barnbarnet Louise och ska fota dom. Hon är så duktig för hon har fotat både bröllop dop och mycket mer.Jag får nog stoppa ner dom i plurret så dom ser riktigt fina ut.Men det gör dom redan.  Bilderna är inte nytagna av valparna. Bild 3 syskonen Saga och Mason.Bild 4 Mamma Saga .