Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

Nu är vårvintern här på riktigt men så kallt. Den härligaste tiden ligger precis framför oss.Våren är så välkommen och jag känner att det behövs soliga dagar efter en läng vinter som jag tycker ändå gått fort. Har börjat planerat vad som ska sättas och sås i pallkragarna. Grönsaker som i dag är så dyrt  behöver man satsa på så man slipper köpa så mycket.Så älskar jag blommor så det kommer bli en del.Perlagoner har jag på gång och ser ut som dom klarat vintern. Valparna växer och mår så bra. Dom blir ju snart sju veckor, Så underbara på alla vis.Kommer bli jobbigt den dagen dom flyttar till sina nya hem. Men allt går inte på räls i en kennel. I onsdags fick jag åka akut med Lydia till Ulvsby smådjursklinik.Tyckte hon verkade låg men jag trodde det var efter hon löpt men det var stängd livmoderinflammation. Den var så inflammerad så det var tur den inte spruckit. Men det har gått så bra såret fint hon äter bra får ju medecin och återbesök på tisdag. Något vi köpte istället för tratt eller krage så blev det en body. Jättebra för tratten fick hon av sej, Tur man har försäkring för det blev inget billigt kalas.     Bild på en fin Primula  liten tjej och fyra små  som älskar mat
  Kram.