Antal besökare:

Väder

i dag har det både snöat och regnat.Halt är det också särskilt på grusvägarna. har varit till Karlstad och hämtat"hundbilen"ska besiktas i morgon. Träffade min syster så vi åkte till Bergvik och handlade,Det luktade mat så gott överallt så vi bestämde oss för att gå och till en restaurang och äta.det blev ungsbakad potatis med skagernröra.Jättegott. Idag har nog hundarna tyckt att det varit tråkigt.Ingen promenad och så åker matte till stan.I morgon blir det att plocka fram adventstakarna. Så mysigt med advent och alla ljusen.På söndag är det skyltsöndagen.Ska åka till en butik på Skoghall som har mycket fint.Blir nog lite julklappsköp där.Så passar vi på att åka till min yngsta brorsa och dricka kaffe.Dom bor på Skoghall så det passar bra. Jag kommer att lägga in en bild på barnbarnet Lucas katt,Zorro.Ja det är ju familjens. Zorro är en verkligen en speciell katt. Han är av rasen Ragdoll.Han kan sitta fint och tacka när han får godis.När jag var och hjälpte Anneli min dotter med gardiner kom han utifrån in och ryckte tag i gardinen för att han inte fick uppmärksamhet.Han är så fin med sina blåa ögon och så speciell med att han inte har några leder i kroppen. I morgon kommer jag att berätta om barnbarnet Marcus fina katt. Ha en bra kväll.