Antal besökare:

Klumpig

Hej! Sol i dag igen.Underbart.Börjar nog få vår känslor. Fönster som inte ser så värst klara ut vill man ta hand om bland det första.Ner med vinter gardinerna och upp med dom ljusa och lätta.Tror att jag inte ska behöva sparken till brevlådan mer för den har varit bra när det har varit glas halka dit.Så jag tänkte att ställa in den i källaren igen.Bråttom som man har så såg jag inte ett rör som stack ut fast jag visste att det satt där så jag drattade i riktigt ordentligt med sparken över mej.Hur det gick till är en gåta. Kom upp till slut och svor långa ramsor och hundarna stog utanför och trodde nog matte rev källaren.Så i denna dag kan jag bara sitta på halva rava och vänster armen är blå fast inte så ont.Värre där bak.Som tur är kommer Louise hit efter lunch. Ska sätta henne i arbete för nu har jag något att skylla på. Lydia som jag berättade om i går har såret läkt så fint fast i natt fick hon ha tratt för trosorna drog hon av sej. Ja kära vänner nu kan jag inte sitta längre utan önskar er alla en fin dag. Lägger ut en bild på mej och hundarna i solskenet.