Antal besökare:

Varg

I dag är det-11grader här men men känns som 20. I går blev en jakthund ihjäl huggen av varg.
Det hände i närheten där min dotter bor.Stackars familjen som jag känner och som mist sin vän. Nu får man verkligen bli uppmärksam när man är ute med hundarna. Man kan ju inte känna sej säker när dom är ute på tomten heller. Ja så är det när man har skogen in på knutarna Vi har haft mycket rådjur här som jag sett nästan varje dag. men nu har jag inte sett dom på länge.Brukar gå nere på vägen och inte särskilt rädda. Det kan ju vara att det finns varg i skogarna här   I dag ska jag måla taket igen som jag inte blev nöjd med. Sen får det bli paus med målandet ett tag  Snart är denna månad slut den tristaste månaden tycker jag.
Hundarna har nog haft en jobbig natt med mardrömmar för här sovs det och någon snarkar lite.
Ha en bra dag.
Ozzy gillar att åka på sparken.