Antal besökare:

Besiktning

Hej ! I dag kom vädret man längtat efter .Regn och att det skulle bli behagligare temperatur. Kändes bra i morse att det inte var så varmt för jag skulle iväg och besikta valparna. Tog med alla tikarna så hanarna skulle få lite lugnt här hemma. Allt var bra ögonresultatet ua så det känns så härligt.Öppna glada valpar som viftade på svansen när veterinären höll på med dom. Ingen som spydde och var orolig i bilen .Nu sover dom gott i hagen. Ögonspeglade Saga också som vuxen för hon ska paras och då ska det göras. Hon var ua och det var hon som valp också. Nu bryter solen igenom och det börjar blåsa.Snart har vi ny månad igen.Denna månad har gått så fort. Vill stoppa sommar månaderna. Hösten kan vara härlig men vintern kan jag vara helt utan. Ser inget härligt i den. Hade jag inte börjat med uppfödning och att jag tycker om livet med hundar så bodde jag säkert i ett varmare land. Tror jag. Denna ovanliga blomma som jag lägger ut bild på tillhör min syrra men jag har en som är på gång som jag fått av henne.Hon har verkligen gröna fingrar och mycket annorlunda blommor Vet inte vad den heter men den är mycket speciell. Josefin ligger vid mina fötter och snarkar som den värsta karl. Ha dä som dom säjer i Norge