Antal besökare:

Snö

Hej! Ja idag var marken vit.fast jag inte gillar snö så blir det ju vitt och rent. Så idag ska valpisarna få komma ut lite och bekanta sej med snö. Igår var det problem med bloggen.Trodde det var jag som klantat till det för det händer ibland .Ringde naturligtvis barnbarnet Louise som alltid får ställa upp och rätta till Men denna gången var jag oskyldig för det var en uppdatering på deras hemsida. I dag är gubben ledig så det känns skönt att ha lite hjälp. Mycket som ska göras och fyra valpisar som håller igång. Nästa vecka börjar dom flytta till sina nya hem. Är alltid lite sorgligt men dom får komma till jättebra familjer så det känns så bra och att dom varit här och bekantat sej med dom. Lunabelle leker med valparna och dom har verkligen kul tillsammans. Fast hon är både äldre och större så är hon försiktig med dom. Valparna har fått sina namn i stamtavlan. Hanarna blev det Divine och Delicious.Tikarna blev det Daydreamer och Duchess . En av tikarna kommer nog heta Nala. Nala betyder Gåva på swahili.I går tog jag en promenad i skogen med hundarna .Först hanarna för få ha delning för tikarna löper. När det blev tikarnas tur började det skymma och när vi gick hemåt var det nästan helt mörkt och började komma ner som isbark i luften. Nu önskar jag er en fin fredag.Här börjar solen skina så det blir nog en härlig dag. Heja Färjestad som vann mot Skellefteå med 4-2 i går. Lägger ut bild på valpen som somnat på brickan som jag bär matbunkarna till hundarna.på. Så blir det bild när barnbarnen får ställa upp när inte mormor hänger med.