Antal besökare:

Strömlöst

Ny dag och nya utmaningar.Hoppas denna dagen blir bättre än i går.Strax efter klockan 11 på förmiddagen blinka det till i ljuset och strömmen försvann. Som tur var hade jag allt klart. Mat uppblött till valparna för middagsmålet .Dom får ju fortfarand av Tuva-Li men hon har inte så mycket.
Helt handlingsförlamad blir man.Kabelbrott var det och strömmen kom inte tillbaka förrän halv sju på kvällen. Vi har ett bra elverk som man kan köra med och som vi brukar ha med när vi är ute med husvagnen och det inte finns el dit man kommer.
I söndags var Anneli Lucas och Ove här .Bjöd dom på våfflor med tillbehör .Anneli hade med sin systemkamera och tog lite foton av valparna. I dag ska jag ta en promenad med hundarna. Jag är inte helt bra i ryggen men mycket bättre.Fick ett program an sjukgymnasten som jag gör.Så går jag också på motionsbandet ibland.      Lägger ut bild på en hanvalp som har vingar på bröstet och på Lunabelle som står fint.
Ha en fin dag.