Antal besökare:

Energi

Känns som jag tappat all energi.Skyller på det dåliga vädret.Har mycket som ska göras på tomten och staketet är heller inte klart.Men det finns det som är värre än dåligt väder så det är bara bryta ihop och komma igen.Jag fungerar precis som hundarna.Måste ut i skogen annars fungerar man  inte som man ska.Skulle gå en långpromenad i går men kom utanför dörren kom ett stört regn.Sen regnade det till och från hela dagen.I dag ska jag ta en tur till samhället och fixa några ärenden.Då ska jag passa på och gå in på macken och köpa mos och körv med västkustsallad.Har inte köpt det på många år men nu jädrar ska det bli.Känns som det ska bli kalas.😋 I dag blir det inga bilder på hundar utan jag har fotat nya fönstren men vi ska ha 2st till så det är inte riktigt klart än. Är så nöjd för det blev så bra.Nu kan jag berätta att solen tittar fram så det är bäst att skynda ut i skogen.
Blev en bild på¨isbegoninan också som är full i blom.
Kul att så många hittat hit.
Kram.