Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till.

Hej igen.Vilken underbar dag.Solen värmer så skönt och ingen blåst som det varit några dagar. I går kväll hade vi kräftkalas med västerbottenpaj och mycket annat gott.Jag tycker det är jobbigt med kräftor som ska skalas så jag brukar köpa kräftstjärtar.Vi satt på altanen hela kvällen med infravärme på. Jättetrevlig kväll med mycket skratt och sent blev det för när gästerna åkt så landade vi i tv soffan.Där blev vi sittande och kolla på en bra film.Så idag blir det inte så mycket pyssel bara det nödvändigaste.Kollade vad länge jag har bloggat och det har blivit 3 år.Trodde inte jag skulle hålla på så länge men när så många läser både här och i flera länder så är det jättekul.Tog bild på soldyrkarna på trappan till gäststugan och en fin bukett som vi fick med luktärter som luktar underbart. Njut av dagen. Kram Viveka