Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till.

I dag är det inte så varmt men ändå är det tung luft och åskan ligger och lurar runt om.Igår var jag på undersökning på sjukhuset och undersökningen och alla prover var bra så det känns så skönt.
I dag ska hundarna borstas några fäller så det far omkring lite tussar på golvet.Jag tycker det är avkopplande att pyssla med hundarna och jag märker vad dom njuter när dom får bli ompysslade.
Jag har aldrig haft problem med varken kloklippning eller tandborstning och inte på collisarna jag haft heller.Det närmar sej utställningen på lördag och det ska bli så kul att se hur dom sköter sej.Det blir ju mycket som händer för dom men alla tre är framåt och älskar människor.Får se hur dom reagerar att få se många olika hundar som inte är lika dom själv.För det jag märkt genom åren att har dom sett collie och sheltie så viftas det på svansen men andra raser bryr dom sej inte om.
Milan och Aquila som gillar varann på bild idag
Kram.