Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till.

Då var vi inne i sista veckan i september och idag öser regnet ner.Har varit ute och gått med Saga så hon ska komma igång med valpningen.Blir dåligt med promenader för hundarna när inte B.är hemma och idag verkar det kvitta, dom vill helst ligga inne och mysa.
Jag satt och filosoferade lite i morse.Tänkte på att jag är långt ifrån någon skribent.Jag kan inte trolla med ord utan det jag kan är att visa livet som det är.För mej har det alltid varit viktigt och mer givande än att försöka hålla en standard som inte är jag.Jag har inte många gåvor även om jag tycker om att skriva av mej.Mina hundar, fotografera, blommor, och ha ordning omkring mej.
Nu får vi hålla tummarna att valparna tittar ut snart.B.tog en fin bild av kantareller och så fick jag en bild av Conquest Star`s Full Of Love "Ludde" 7 mån.av matte Sirpa Lindell.Så mina härliga bustroll.
 
Kram
💖