Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

Nu har minusgraderna hittat hit. Riktigt kyligt oh blåst till detta. Ingen snö än men det ska komma vid middagstiden säger dom som kan eller ? Jag menar metrologer. Vi ska ut på en långtur så jag hoppas det inte kommer för mycket snö. Men dubbdäcken är på och det känns skönt. Är så trött och sliten efter den långvariga förskylning som fortfarande inte är helt över. Helt slut för att vara ärlig. Så skönt när B. är hemma för han går promenaderna med hundarna och det blir ju att gå två turer när det är löptikar i huset Nu börjar det bli riktigt mysigt här inne i stugan och i går tog vi ut ljusträdet som lyser så fint i trädgården. Jag har några tomtar och ljusstakar som jag älskar och dom ska fram annars känns inte julen som den ska. Nu ska det bli kaffe oh pepparkaka innan vi åker. Så ska vi bli bjudna på mat dit vi ska. Bilderna i dag är hur Wilda ligger ofta. Ser inte så bekvämt ut tycker jag. Så blir det en bild på lilla mej som B.tog när vi skulle åka. (OBS. fusk päls) Önskar er en fin dag. Viveka.