Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till.

10 grader har jag nu på förmiddagen.Har kommit regn också så det är höst verkligen.Känns absolut inte någon upplyftande tid vi lever i och har framför oss.Allt blir dyrare men det som oroar mest tycker jag att det är elen.Det ska ju höjas ytterligare i höst och vinter.Mat,hushåll blöjor och toapapper bla.
Så nu blir det som för länge sen att använda tidningspapper på toa.Problemet är ju att tidningarna är så dyra också så jag ser inget annat än att hinna plocka löv innan dom faller helt.Vi får börja sjunga torka dej med löv i din lilla röv. Nu blir det ändå hopp om livet för på lördag börjar ishockeyn.Färjestad -Leksand. Ska bli intressant med dom nya spelarna som börjat.
Nu är snart inre altan färdig målad.Blir så ljust och fint.Kommer lägga ut bild när det är klart.
Hoppas allt är bra med er mina fina läsare. Hörs snart igen.
 
 
                   
                                                    Ludde    1.5 år
 
                                     
Lovis 14 veckor