Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

Vilken fin dag. Solen skiner och man tror inte det är sant. Igår hade vi värsta blåsvädret på länge. En promenad blev det som vanligt genom skogen och ner till sjön. I skogen tyckte jag inte det var så blåsigt men när vi kom till sjön var det storm. Mycket regn har det kommit men jag blev förvånad att det blivit så mycket vatten i bäcken som det inte varit på länge. Blåste i pälsen på hundarna och öronen stod rakt upp. Riktigt otäckt var det så vi vände om hemåt direkt. När vi gått halva vägen genom skogen så plötsligt blev det ett brak och vad vi förstod så var det två stora tallar som föll ner. Vi var ju inte direkt nära där men vilket brak det blev. Tur att man har hundar som inte är rädda alls för ljud. Kameran var med men det blev bara några bilder i blåsten många fick jag ta bort. Håller på och tempar Saga men än har det inte hänt något. Lugn är hon för hon vet vad som kommer att hända. Jag har gjort i ordning allt inför valpningen så nu är det bara att vänta. Kram.