Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

I dag har det varit blåsigt fast det har varit skönt ändå. Sommaren har bara flugit fram och allt man skulle göra har inte hälften blivit gjort. Jag bröt handleden och det har gjort att inte mycket blev av. Naturligtvis var det höger hand för jag är högerhänt som dom flesta är men jag lärde mej använda vänster handen till mycket. Mot slutet av läkningen började jag med mitt stora intresse göra lampskärmar och renovera lampfötter som jag köpte på loppisar. Lampskärmar gör jag av tapet som jag har ett styvt kontaktpapper som jag skickar efter och sätter på tapeten. Det har blivit några lampor  som jag gett bort och sparat några själv.
Vi har haft frågor om vi kommer ha valpar eller har och vi planerar vid nästa löp på senare i höst.   Kommer här lampor jag gjort.
Ha en fin kväll.