Antal besökare:

Mitt liv med hundar och lite till

Hej igen.Nu är jag åter på banan efter att jag brutit handleden och naturligtvis högra.Jag har varit utan gipset nu i ca fjorton dagar.Jag har en selection på handen som stöd och det känns bra.B.har verkligen fått ställt upp på mycket när han varit ledig.Det har ju varit mest hundarna att dom har kommit först resten har fått vänta.Alla hundar mår bra och dom två minsta Gori och Selda busar mest hela dagen med varandra.I går var vi på konfrimation i Grava kyrka.Barnbarnbarnet William som blev konfrimerad.Så fint och stämningsfullt.Så blev det kalas efteråt med smörgåstårta och tårta senare till kaffet.Jag har satt tomater och gurka och dom trivs här uppe på altanen.Ska bli spännande med gurkan för det har jag inte odlat någon gång.
Jag fick meddelande från Blogg.se att många har varit inne och kollat på min sida dom trodde nog jag slutat blogga så dom tyckte  jag skulle komma tillbaka.
Kram.
 
                  Lydia ut på promenad och då är man så glad. 
 
 
Kompisarna Gori och Selda